Perşembe

Açık çağrı


ben hakan akçura

bana


şaşıran, üzülen, çarpan, yemek veren, para veren, mekanını sunan, derdini anlatan, karışan, kızan, sinirlenen, kıl olan, modellik eden, tuzak kuran, saldıran, aşık olan, bedenini sunan, maaşımı ödeyen, masaj yapan, yoldaş olan, arkadaş olan, seslenen, dost olan, sevgisini sunan, kazık atan, ihanet eden, çatan, propaganda yapan, nefret büyüten, yazık olduğunu düşünen, şevkat duyan, kırılan, bağıran, fısıldayan, söyleyen, sarılan, inanan, inanmayan, sarkıntılık eden, ödül veren, diploma veren, karne veren, not veren, kopya veren, sataşan, kumpas kuran, evini kiralayan, nesne satan, giysi satan, yiyecek satan, sigara satan, içki satan, bedenini satan, yemek ısmarlayan, içki ısmarlayan, hediye veren, pas veren, şut atan, işkence yapan, zarar veren, acı veren, sonda takan, iğne yapan, serum takan, ilaç veren, küfreden, derdini anlatan, soru soran, cevap veren, kin duyan, tahammül eden, destek olan, psikanaliz yapan, yamanan, acıyan, karşı çıkan, ateş açan, emir veren, büyü yapan...

benimle

olan, sevişen, konuşan, yiyen, içen, aşık atan, kafa bulan, savaşan, dövüşen, dayak yiyen, işkence gören, duvarlara yazı yazan, bildiri dağıtan, dergi çıkaran, eylem yapan, slogan atan, şarkı söyleyen, satranç oynayan, oyun oynayan, paylaşan, sohbet eden, kavga eden, yaratan, çalışan, dolaşan, sokaklarda sürten, gezen, yolculuk eden, suçlanan, yargılanan, eğitim gören, aklanan, yatan, uyuyan, sorgulanan, tutuklanan, hapsedilen, hatırlanan, yaşayan, görülen, yarışan, çatışan, dayanışan, işbirliği yapan, dans eden...


benden

ders alan, kopya alan, resim satın alan, seminer dinleyen, sıkılan, sıtkı sıyrılan, kurtulmak isteyen, kurtulan, yana olan, beklentisi olan, bu kadarını beklemeyen, mektup alan, hediye alan, e-mail alan, kitap alan, bir şey çalan, güç alan, söz alan, kaçan, yaka silken, nefret eden, umutlanan, umudunu kesen, vazgeçen, bir talebi olan, hesap soran, azar işiten, dayak yiyen...

benim

annem, kardeşlerim, aşklarım, dostlarım, arkadaşlarım, sevgililerim, yoldaşlarım, akrabalarım, hısımlarım, öğretmenlerim, komşularım, evsahiplerim, okul arkadaşlarım, sınıf arkadaşlarım, iş arkadaşlarım, sokak arkadaşlarım, hücre arkadaşlarım, nezarethane arkadaşlarım, koğuş arkadaşlarım, kışla arkadaşlarım, spor arkadaşlarım, atölye arkadaşlarım, editörlerim, patronlarım, doktorlarım, dişçilerim, psikologlarım, bakkallarım, kasaplarım, manavlarım, postacılarım, garsonlarım, komutanlarım, sorgucularım, işkencecilerim, gardiyanlarım, savcılarım, hakimlerim, rakiplerim, düşmanlarım...

özetle, şu ya da bu nedenle beni tanımış olan tüm insanların, konusu “ben” olan, bana baktıkları, beni içlerinde taşıdıkları yeri işaret eden, belirten, anlatan, yazarak, çizerek ya da “yaparak” oluşturdukları bir sayfa aktarımı bana yollamalarını istiyorum. Bu sayfaları yollayan kişi, kendi kimliğine dair bilgi verebileceği gibi vermeyebilir de... ayrıca isteyen katılımcılar, bana bu sayfa yerine, bir nesne, fotoğraf, kaydedilmiş video görüntü ya da film, kaydedilmiş ses de yollayabilirler. doğum günüm olan 27 kasım 2000 tarihine kadar elime ulaşmasını istediğim bu sayfalar-nesneler, gelme sırasıyla yanyana çerçevelenerek ya da gerektiğince sunuma hazırlanarak, doğum günüme en yakın tarihte sergilenecektir. Bu sayfalara ve nesnelere (hayatımın aynalarına) hiçbir müdahalede bulunmayacağımdan ve ne içerirse içersin onları sergileyeceğimden emin olunmasını isterim. Bana, elden, “hakan akçura, PK ... beyoğlu-istanbul” adresinden, ya da “hakcura@......com” elektronik posta adresinden ulaşabilirsiniz. Sesli mesaj bırakmak isteyenler için 0212 249 ..... numaralı telefon telesekretere bağlanmıştır.

aynalarımı istiyorum

Hiç yorum yok: